Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

28/04/2017

Sampo Kallunki on palkattu johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia, samalla hänet on kutsuttu yhtiön osakkaaksi. Aikaisemmin Sampo on toiminut Abloy Oy:ssä, jossa hän vastasi yhtiön markkinoinnista. – Upseller on ainutlaatuinen yritys, joka on mullistamassa tavan tehdä myyntiä verkkosivuilla. Analytiikan ja optimoinnin yhdistäminen ensiluokkaiseen myyntiosaamiseen on kansainvälisestikin vielä harvinaista. Kallungin mukaan Online Chat -palvelut…

Lue lisää

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

20/09/2016

Verkkosivuston chat-palvelu mahdollistaa parhaimmillaan merkittävästi laadukkaampaa asiakkaiden palvelua ja tehostaa sivuston kautta saatavaa liiketoimintahyötyä, kun palvelua ohjataan analytiikan avulla. Kokemuksemme mukaan, chat-palvelun yhteydessä tehokkaasti hyödynnetyt analytiikan menetelmät lisäävät konversiota jopa 200 % liittyen verkkosivuston chat-palvelun kautta saataviin myyntiliideihin tai kauppoihin. Siis what – mitä ihmeen analytiikkaa chatiin muka tarvitaan? Kun verkkosivuston kävijä aloittaa chat-keskustelun, älykkäällä…

Lue lisää

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

15/09/2016

Palvelua tai tuotetta hakevan yritysostajan tyypillinen tilanne: potentiaalisten tarjoajien googlettaminen ennen tarjouksen pyytämistä ja ostopäätöksen tekoa. Lopulliselle listalle päätyy yleensä vain pari yritystä. Tiedätkö sinä, mistä ostavat asiakkaasi tulevat verkkosivuillenne ja kuinka paljon tehokkaammin verkkosivujen kautta olisi saatavilla myyntiliidejä? Tässä vinkit sivustojen tehokkuuden nostamiseksi: Laske sivustosi tuottaman kaupan määrä Voit laskea verkkosivujesi tuottaman kaupan määrän…

Lue lisää

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

02/08/2016

Digiaika jyllää ja uudet sukupolvet surffaavat netissä, jos ei syntymästä, niin muutaman vuoden iästä lähtien. B2B puolella ollaan luotettu vanhaan myyntitapaan; kasvotusten ja suhteita luoden. Tämä on edelleen relevantti tehokaskin tapa tehdä kauppaa. Monesti B2B puolella tuotteet ja palvelut ovat monimutkaisia ja vaativat jonkin asteen räätälöintiä, jolloin kasvokkain tapaaminen on myös välttämätöntä. Mutta kuinka saada myyntitapaaminen kalenteriin? Chat…

Lue lisää

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

05/07/2016

Digitalisoituminen on nopeuttanut ostopäätöksen tekemistä. Tiedämme, että 80% asiakkaista on valinnut keneltä tarjouksen pyytää ennen kuin myyjä siitä tietää. Tänä päivänä otamme keskimääri 2,4 vaihtoehtoa shortlistille. On siis erinomaisen tärkeää saada asiakkaalle ”koukku leukaan” jo silloin kun hän vierailee yrityksen verkkosivuilla. Kontaktointiaika liidin tai tarjouspyynnön saapumisesta on erittäin kriittinen kaupan synnyttämisessä. Jos asiakas ei saa…

Lue lisää

Swisspearl saavutti huikean 65% liidi konversion Upsellerin Live Chat myyntipalvelun avulla

Jopa 35% Martelan myynnin yhteydenotoista tulee Upsellerin Live Chatin kautta

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?