Vattenfall: Online myynti kasvuun ulkoistetulla chat-myyntipalvelulla
“Upsellerin kanssa olemme kuin kasvaneet yhdessä. On ihanaa toimia sellaisen kumppanin kanssa, joka antaa vastaukset ennen kuin itse ollaan edes ehdotettu mitään. Upsellerillä ollaan aina askeleen, kaksi edellä ja se kertoo sitoutumisesta.”
– Erika Ali-Hokka, Vattenfall Oy Business Developer
Martela: Live chat myynnin ajurina B2B-palveluissa
“Asiakkaamme chatissa saama palvelu on kuin martelalaisen antamaa. Upseller vie keskustelun asiakkaan kanssa pitkälle ja petaa tarjouspyynnön sille mallille, että meidän on siitä hyvä jatkaa”
– Pilvi Brusila, Martela Oyj Customer Sales Service Manager
Cembrit: Chat-myyntipalvelulla tehokkaasti liidejä verkkosivuilta
Saimme luotua Cembritille optimaalisen ratkaisun, joka tuottaa liidejä 65 % konversiolla ja lähes 100 % asiakastyytyväisyydellä.
"Parasta Upsellerin palvelussa on ollut asiakkailta saatu palaute. Palvelu pelaa siis todella hyvin asiakkaiden suuntaan, niin kuin kuuluukin olla."
– Marko Vikki, Cembrit Oy Tuotepäällikkö
Omatieto: “Botista on tullut aidosti yksi meidän tärkeimmistä viestintäkanavista!”
“Yhteistyö Upsellerin kanssa on ollut miellyttävää, sujuvaa ja rakentavaa. Chatbot on ehdottomasti ollut hyvä investointi. Sen lisäksi, että Upseller saa kehitystä ja tuloksia aikaan, myös kuuntelee ja välittää. Asiakkaana koen, että sillä on paljon merkitystä.”
– Johanna Iisalo, Omatiedon Business Development Manager