Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

15/11/2022

Tämä artikkeli on kirjoitettu 27.10.2022 järjestetyn webinaarin pohjalta. Vieraspuhujana toimi Cloud1:n Harri Puupponen sekä toisena asiantuntijana Upsellerin Sampo Kallunki. Tallenteen webinaarista pääset katsomaan tästä!   Mitä yrityksen pitäisi tietää tiedolla johtamisesta ja chatboteista? Ilman asiakasta ei ole liiketoimintaa. Siksi asiakkuuksien hallinta ja asiakasymmärrys on nyt ja tulevaisuudessa liiketoiminnan ydin. Asiakasdatan 360 asteen näkymä ja erilaiset…

Lue lisää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

01/11/2022

Chatbot Day 2022 -tapahtuma pidettiin viime viikon perjantaina. Mukana oli eturivin kattaus alan parhaita asiantuntijoita sekä esimerkillisiä käytännön toteutuksia mm. Telialta ja IF:ltä. Itselläni oli kunnia saada toimia tapahtuman puheenjohtajana ja olen sen pohjalta koostanut tähän 13 pääpointtia tapahtuman puheenvuoroista: Kaksi kolmesta asiakkaasta valitsee asioida chatbotilla, kun annetaan mahdollisuus valita live chatin ja chatbotin väliltä.…

Lue lisää

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

04/10/2022

Artikkelimme tavoitteena on konkretisoida “10 keinoa miten voit hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassasi” markkinoinnin, myynnin, viestinnän ja asiakaspalvelun näkökulmasta. Artikkeli on kirjoitettu yhteistyössä LINK Mobilityn Partner Manager Teemu Saarnion kanssa. Upseller on LINK Mobilityn yhteistyökumppani WhatsApp for Business palvelun hyödyntämisessä ja pystymme integroimaan sen mm. käytössä oleviin giosg chat palveluihin. Mistä WhatsApp for business palvelusta on kyse?…

Lue lisää

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

21/09/2022

Asiakkaan odotukset personoidusta palvelusta ovat kasvaneet. Kuluneet poikkeukselliset vuodet ovat kasvattaneet entisestään palveluiden ja myynnin asiakaskohtaamisten siirtymää digitaalisiin kanaviin. Erinomainen ratkaisu asiakaspalvelun tueksi, myynnin esteiden poistamiseen ja laadukkaiden liidien keräämiseen on hyvin suunniteltu chatbot.  Erilaisia teknologia-alustoja löytyy joka lähtöön, mutta ne eivät ratkaise onnistumisen kannalta olennaisimpia asioita tai sitä, minkälainen ratkaisu olisi juuri sinun liiketoimintasi…

Lue lisää

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

25/08/2022

Kun valitaan chatin ja botin väliltä, on aloitettava liiketoiminnan haasteesta juuri nyt. Etsimmekö kasvun mahdollistajia vai poistammeko kasvun esteitä? Markkinointijohtaja puhelimen toisessa päässä halusi botin. Hän uskoi, että saisi sillä selvää parannusta liidikonversioon eli verkkosivuvierailijat muuttuisivat todennäköisemmin ostaviksi asiakkaiksi. Upselleriltä saa kyllä botin, joten aloimme yhdessä käydä hänen tilannettaan läpi. Verkkosivuvierailuja oli paljon, mikä oli…

Lue lisää

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa