Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Swisspearl saavutti huikean 65% liidi konversion Upsellerin Live Chat myyntipalvelun avulla

02/05/2024

Upseller vapautti Swisspearlin myynnin potentiaalin, asiantuntijamyyjien sekä 24/7 vastaavan ja ohjaavan chatbotin avulla.

Lue lisää

Jopa 35% Martelan myynnin yhteydenotoista tulee Upsellerin Live Chatin kautta

30/04/2024

Martela valitsi kumppaniksi Upsellerin, johtuen sen vahvasta myynnillisestä toimintamallista.

Lue lisää

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

30/10/2023

Chatbots have become an increasingly popular tool for businesses to improve customer service and engagement. While traditional button bots have been around for years, the emergence of AI-powered chatbots has revolutionized the way businesses interact with their customers. In this article, I will compare the two and highlight the benefits of using AI-powered chatbots. I…

Lue lisää

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

06/06/2023

Toteutimme toukokuussa uutiskirjeemme tilaajille kyselyn, jolla halusimme selvittää tämänhetkisiä ajatuksia generatiivisen AI:n ja kielimallien (LLM) hyödyntämisestä liiketoiminnassa. Vastauksia saimme hyvin. Ohessa kooste vastaajien näkemyksistä aiheeseen.   Onko yrityksessänne keskusteltu tai jo käytössä generatiivista tekoälyä ja ChatGPT:n kaltaisia kielimalleja hyödyntäviä ratkaisuja liiketoiminnan kehittämisessä? Uudet tekoälyratkaisut ja kielimallit ovat selkeästi rantautuneet kahvipöytäkeskusteluista käytäntöön tai niiden hyödyntämistä pohditaan…

Lue lisää

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

06/04/2023

Mitä ajatella astuessaan toimitusjohtajan saappaisiin yritykseen joka on huippuunsa viritetty myyntikone, jossa tekoäly on jo sisäänrakennettuna yrityksen DNA:han. Viimeinen hieman vajaa kuukausi on ollut henkilökohtaisesti kuin nopeutetussa filmissä elämistä. Uuteen rooliin astuminen on aina astumista epämukavuusalueelle, mutta ai että, miten jännittävää. Upsellerin historian toki tunsin jo entuudestaan ennen toimeen tarttumista ja olin tietoinen edistyksellisyydestä sekä…

Lue lisää

Swisspearl saavutti huikean 65% liidi konversion Upsellerin Live Chat myyntipalvelun avulla

Jopa 35% Martelan myynnin yhteydenotoista tulee Upsellerin Live Chatin kautta

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?