Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Järeä tekoäly on nyt myös SME-verkkokauppojen työkalu

11/05/2021

Upsy Shopping Helper kasvatti verkkokauppa-asiakkaidensa keskiostosta jopa 41% Yrittäjän suuri hetki on, kun saa uuden tuotteensa kaupaksi. Mutta vielä isompi hetki on, kun saa kuulla, että tuote on ylittänyt sille asetetut odotukset. Silloin tietää olevansa oikealla tiellä. Upsellerissä olemme viime viikkoina saaneet nauttia tästä tunteesta ja toivoneet, ettei se koskaan katoaisi. Tuotekehityksemme huippu, Upsy Shopping…

Lue lisää

Verkkokaupan voittajat panostavat brändiin ja asiakaskokemukseen

31/03/2021

Amazonia ei voi voittaa hinnalla eikä tehokkuudella. Mutta ei suomalaisen verkkokauppiaan pidäkään keskittyä voittamaan sitä, vaan voittamaan paikkansa asiakkaiden sydämissä. Se tapahtuu keskittymällä kahteen asiaan: brändiin ja asiakaskokemukseen. Jos molemmat ovat ainutlaatuisen hyviä, asiakas painaa mielellään osta-nappia juuri sinun kaupassasi. Hiekkakuopalla hauskanpidossa, itse tehty lauta alla.  Laskija Timo Bygden, eno kuvasi. Suomessa ajattelemme kiusallisen usein,…

Lue lisää

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

01/03/2021

Huippusuoritus on 90-prosenttisesti perusasioita, mutta niiden perusteellinen oppiminen on 100-prosenttisesti motivaatiokysymys. Opin tämän urheiluaikoinani, mutta se pätee yhtä lailla SaaS-firman tiiminrakennukseen. Verkkokauppamaailmassa työmarkkinat käyvät tällä hetkellä kuumina. Väki liikkuu, palkkapyynnöt nousevat ja rekryäminen vie hurjasti aikaa. Tämä on hauskaa ja jännittävääkin, mutta isot virheet ovat koko ajan pienen arviointivirheen päässä. Vähän niin kuin lumilautailussa. Työntekijän…

Lue lisää

Frontend Developer

18/02/2021

Since its launch a few months ago, UPSY is currently live in plenty of stores and we are now getting ready for accelerated growth and market expansion. To be successful in this next stage we need You, an extraordinary web developer. Upseller is in the need of a seasoned frontend developer capable of building functional…

Lue lisää

Automatisoitu myyjä syö chatbotin aamiaiseksi

26/01/2021

Kun urheilija huomaa alisuorittavansa, hänellä on karkeasti kaksi vaihtoehtoa: yrittää enemmän tai yrittää eri tavalla. Kun aloitin aikoinaan lumilautailun, hyppyni jäivät usein takapainoon.  Lensin hyppyristä selälleni, joskus niskoilleni, uudelleen ja uudelleen ja lopulta kroppa oli niin kipeä, että se ei kestänyt enempää. Vasta siinä vaiheessa tajusin, että painopisteeni ponnistuksessa oli liian takana ja kun siirsin…

Lue lisää

Järeä tekoäly on nyt myös SME-verkkokauppojen työkalu

Verkkokaupan voittajat panostavat brändiin ja asiakaskokemukseen

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Frontend Developer

Automatisoitu myyjä syö chatbotin aamiaiseksi

Korona ruuhkautti verkkokauppojen asiakaspalvelun – ”Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan!” parahtaa asiantuntija ja neuvoo, mikä avuksi

Miten otetaan verkkokaupan seuraava aalto?

Verkkokauppiaiden ongelmien takana yllättävä syy: vääriä asiakkaita palvellaan liian hyvin

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa