Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Chatbots have become an increasingly popular tool for businesses to improve customer service and engagement. While traditional button bots have been around for years, the emergence of AI-powered chatbots has revolutionized the way businesses interact with their customers. In this article, I will compare the two and highlight the benefits of using AI-powered chatbots. I…
Lue lisääToteutimme toukokuussa uutiskirjeemme tilaajille kyselyn, jolla halusimme selvittää tämänhetkisiä ajatuksia generatiivisen AI:n ja kielimallien (LLM) hyödyntämisestä liiketoiminnassa. Vastauksia saimme hyvin. Ohessa kooste vastaajien näkemyksistä aiheeseen. Onko yrityksessänne keskusteltu tai jo käytössä generatiivista tekoälyä ja ChatGPT:n kaltaisia kielimalleja hyödyntäviä ratkaisuja liiketoiminnan kehittämisessä? Uudet tekoälyratkaisut ja kielimallit ovat selkeästi rantautuneet kahvipöytäkeskusteluista käytäntöön tai niiden hyödyntämistä pohditaan…
Lue lisääMitä ajatella astuessaan toimitusjohtajan saappaisiin yritykseen joka on huippuunsa viritetty myyntikone, jossa tekoäly on jo sisäänrakennettuna yrityksen DNA:han. Viimeinen hieman vajaa kuukausi on ollut henkilökohtaisesti kuin nopeutetussa filmissä elämistä. Uuteen rooliin astuminen on aina astumista epämukavuusalueelle, mutta ai että, miten jännittävää. Upsellerin historian toki tunsin jo entuudestaan ennen toimeen tarttumista ja olin tietoinen edistyksellisyydestä sekä…
Lue lisääUpseller Finland Oy:n toimitusjohtajan vaihdos Helsinki, Suomi – 9. maaliskuuta 2023 Upseller Finland Oy:n toimitusjohtaja Sampo Kallunki jättää yrityksen operatiiviset tehtävät. Uutena toimitusjohtajana on aloittanut 1.3.2023 Jussi Takala. Jussi on aiemmin työskennellyt mm. Fujitsulla ja Tiedolla ja tuo mukanaan vankkaa kokemusta IT-alalta sekä suuren motivaation jatkaa Upsellerin kasvua ja kehitystä. “On ollut ilo…
Lue lisääHyvin suunniteltu chatbot, tukee liiketoimintaasi ja integroituu saumattomasti myynnin ja asiakaspalvelun prosesseihin. Parhaimmillaan chatbot on myynnin ja / tai asiakaspalvelun väsymätön työmyyrä, joka huolehtii asiakkaista kellon ympäri – ystävällisesti, nopeasti, sujuvasti ja ilman ruuhkaa. Asiakaspalvelu- ja myyntityön lisäksi älykäs AI chatbot kerää jatkuvasti arvokasta tietoa asiakasrajapinnasta. Chatbotin kehittäminen perustuu sykliin: tunnista-suunnittele-toimi-tee, jonka jokainen kierros parantaa…
Lue lisää- 1
- 2
- 3
- …
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »