Skip to content

Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

17/10/2019

Noorabotti säästää merkittävästi kustannuksia ja aikaa. Se vastaa asiakkaiden yleisimpiin kyselyihin sekä toimii myös henkilökunnan apuna. Tavoitteena vähentää asiakaspalvelun työkuormaa yli 60%.   Tekoälyä ja chatbottia voidaan käyttää myös ongelmaratkaisuun. Upseller rakensi Uponorille Noorabotin, jonka tehtävänä on ratkaista eri lattialämmityksen ongelmia. Useimmat Uponorin asiakaspalvelukyselyt liittyvät lattialämmitykseen, varaosiin, huoltoliikkeiden tietoihin ja käyttöohjeisiin. Noorabotti tuo näihin kaikkin…

Lue lisää

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

29/05/2018

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin Gartnerin mukaan vuoteen 2020 mennessä 85% asiakkaiden ja yritysten välisestä kanssakäymisestä tapahtuu live-keskustelukanavissa ilman ihmistä. Ilman ihmistä. Siis robottien kanssa. Hurja ennuste, jos katsoo missä nyt mennään. Tekoälyn ja sen hyödyntämiseen tarkoitettujen ohjelmistojen arkipäiväistyminen tekee tästä totta. Kukapa meistä ei käyttäisi esim WhatsAppia tai Messengeriä säännöllisesti,…

Lue lisää

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

05/04/2018

Kun asiakaspalveluun tulee tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia kyselyitä viikoittain, on aika miettiä, kuinka työtaakkaa ja kustannuksia saadaan alennettua. Samalla asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen taso ei kuitenkaan saisi heiketä. Yritykset odottavatkin tekoäly- ja chat-pohjaisista palveluista ratkaisua tähän asiaan. Oraclen tekemän tutkimuksen mukaan vuoteen 2020 mennessä 80% yrityksistä hyödyntää tekoälyä asiakaspalvelussaan, tai suunnittelee sen käyttöönottoa.

Lue lisää

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

16/02/2018

Olimme viime maanantaina 12.2. vieraana Espoon Otaniemiessä järjestetyssä AI Monday -tekoälytapahtumassa, missä Juha esitteli kuinka tekoäly tukee ja tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelua.

Lue lisää

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

15/02/2018

Teemu Ceder aloittaa Upsellerin asiakkuuspäällikön tehtävässä, vastuullaan asiakkuuksien tuloksellinen johtaminen ja kehittämisen yhdessä asiakkuusjohtaja Markus Uusimäen, myyntijohtaja Sampo Kallungin ja toimitusjohtaja Juha Sulkakosken kanssa.

Lue lisää