Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Korona ruuhkautti verkkokauppojen asiakaspalvelun – ”Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan!” parahtaa asiantuntija ja neuvoo, mikä avuksi

15/12/2020

Koronakriisi on johtanut valtavaan kulutusjuhlaan verkossa. Kahden tuhannen verkkokaupan myyntilukuja seuraavan verkkokauppaindeksin mukaan verkkokaupan tilausmäärät kasvoivat vuoden kolmannella neljänneksellä jopa 70 prosenttia vuodentakaisesta.   Asiakasryntäys ei kuitenkaan tule ilman kasvukipujaan. Moni verkkokauppa kärsii yhä sitkeistä toimitusvaikeuksista: lähetykset ovat myöhässä ja asiakaspalvelut jumiutuvat turhautuneiden kuluttajien palautteista.   – Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan! parahtaa digitaaliseen myyntiin…

Lue lisää

Miten otetaan verkkokaupan seuraava aalto?

15/12/2020

Kuvassa allekirjoittanut. On ihanaa olla välillä ihan paska. Nyt en tietenkään tarkoita asiakastyötä, vaan omia harrastuksiani. Uuden oppiminen on sairaan hienoa. Bisnekseenkin löytää  uusia näkökulmia, kun ei voi luonteelleen mitään ja aloittaa alusta uudestaan ja uudestaan. Olin aikoinaan Suomen ensimmäisiä lumilautailijoita. Lajia ei tuntenut kukaan, laudat tein itse vanerista (yksi niistä on Urheilumuseon kokoelmissakin) ja…

Lue lisää

Verkkokauppiaiden ongelmien takana yllättävä syy: vääriä asiakkaita palvellaan liian hyvin

15/12/2020

Upseller on käynyt asiakkaidensa puolesta yli miljoona keskustelua verkossa. Perustamisestaan asti yhtiö on kerännyt havaintoja keskusteluista ja kartoittanut kotimaisten verkkokauppiaiden haasteita vuosittain toteutettavalla kyselytutkimuksella. Haasteita ja havaintoja vertaamalla Upseller on löytänyt yllättävän ongelman: verkkokauppiaat tuhlaavat aikaansa väärien asiakkaiden palvelemiseen. Upsellerin toimitusjohtajan Juha Sulkakosken mukaan erikoinen löydös kumpuaa siitä, ettei asiakaspalvelua ja verkkomyyntiä osata rakentaa oikein.…

Lue lisää

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

19/11/2019

Uuden räväkän alun saanut Kalpalinnan hiihtokeskus Turengissa hylkää perinteiset hissilippujärjestelmät. Innovatiivisen yrittäjän tarpeesta lähtenyt ideointi johti uuteen ratkaisuun, missä hissilippu on jatkossa qr-koodi. Kalpalinna on mäenlaskun näkökulmasta historiallinen paikka. Suomalainen alppihiihto on käytännössä syntynyt siellä. Paikka on ollut pitkään laskusuhdanteessa, mutta nyt puhaltaa uudet tuulet. Uudet yrittäjät Petri Ilmarisen johdolla ovat laittaneet kehitykseen vauhtia ja…

Lue lisää

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

19/11/2019

Ääniohjauksesta puhutaan paljon, joten ryhdyimme tekoihin. Julkaisimme ensimmäisenä suomea puhuvan ääniohjauksen kaikkiin Upsellerin tekemiin botteihin ja chatteihin. Ratkaisu pohjautuu kehittyneeseen teknologiaan. Ääniohjaus toimii chatissä ja boteissa useimmilla kielillä, myös suomeksi! Gartner ennustaa, että 500 miljoonaa ihmistä tulee ostamaan tuotteita ja palveluita puhumalla Ai chatboteille. Puhetunnistus auttaa erityisesti mobiilikäyttöä, jolloin käyttäjän ei enää tarvitse näppäillä kirjoittaakseen viestiä, vaan voi puhua…

Lue lisää

Korona ruuhkautti verkkokauppojen asiakaspalvelun – ”Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan!” parahtaa asiantuntija ja neuvoo, mikä avuksi

Miten otetaan verkkokaupan seuraava aalto?

Verkkokauppiaiden ongelmien takana yllättävä syy: vääriä asiakkaita palvellaan liian hyvin

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa