Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

09/03/2023

  Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajan vaihdos Helsinki, Suomi – 9. maaliskuuta 2023   Upseller Finland Oy:n toimitusjohtaja Sampo Kallunki jättää yrityksen operatiiviset tehtävät. Uutena toimitusjohtajana on aloittanut 1.3.2023 Jussi Takala. Jussi on aiemmin työskennellyt mm. Fujitsulla ja Tiedolla ja tuo mukanaan vankkaa kokemusta IT-alalta sekä suuren motivaation jatkaa Upsellerin kasvua ja kehitystä. “On ollut ilo…

Lue lisää

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

06/03/2023

Hyvin suunniteltu chatbot, tukee liiketoimintaasi ja integroituu saumattomasti myynnin ja asiakaspalvelun prosesseihin. Parhaimmillaan chatbot on myynnin ja / tai asiakaspalvelun väsymätön työmyyrä, joka huolehtii asiakkaista kellon ympäri – ystävällisesti, nopeasti, sujuvasti ja ilman ruuhkaa.  Asiakaspalvelu- ja myyntityön lisäksi älykäs AI chatbot kerää jatkuvasti arvokasta tietoa asiakasrajapinnasta. Chatbotin kehittäminen perustuu sykliin: tunnista-suunnittele-toimi-tee, jonka jokainen kierros parantaa…

Lue lisää

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

21/12/2022

Meillä kaikilla on erilaisia kokemuksia chatboteista ja viime vuosina niiden määrä on kasvanut yritysten ja julkisen sektorin palveluissa. Chatbot ratkaisut palvelevat erilaisia käyttötarkoituksia ja ratkaisevat laajuudeltaan sekä kompleksisuudeltaan eri kokoisia haasteita. Tässä artikkelissa haluamme avata syvemmin mitä eroja erilaisilla bottiratkaisuilla on. Omaan liiketoimintaan ja käyttötapaukseen soveltuvaa ratkaisua kannattaa miettiä hetken rauhassa.  Palataan jälleen peruskysymysten äärelle:…

Lue lisää

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

15/11/2022

Tämä artikkeli on kirjoitettu 27.10.2022 järjestetyn webinaarin pohjalta. Vieraspuhujana toimi Cloud1:n Harri Puupponen sekä toisena asiantuntijana Upsellerin Sampo Kallunki. Tallenteen webinaarista pääset katsomaan tästä!   Mitä yrityksen pitäisi tietää tiedolla johtamisesta ja chatboteista? Ilman asiakasta ei ole liiketoimintaa. Siksi asiakkuuksien hallinta ja asiakasymmärrys on nyt ja tulevaisuudessa liiketoiminnan ydin. Asiakasdatan 360 asteen näkymä ja erilaiset…

Lue lisää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

01/11/2022

Chatbot Day 2022 -tapahtuma pidettiin viime viikon perjantaina. Mukana oli eturivin kattaus alan parhaita asiantuntijoita sekä esimerkillisiä käytännön toteutuksia mm. Telialta ja IF:ltä. Itselläni oli kunnia saada toimia tapahtuman puheenjohtajana ja olen sen pohjalta koostanut tähän 13 pääpointtia tapahtuman puheenvuoroista: Kaksi kolmesta asiakkaasta valitsee asioida chatbotilla, kun annetaan mahdollisuus valita live chatin ja chatbotin väliltä.…

Lue lisää

Swisspearl saavutti huikean 65% liidi konversion Upsellerin Live Chat myyntipalvelun avulla

Jopa 35% Martelan myynnin yhteydenotoista tulee Upsellerin Live Chatin kautta

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?