Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

19/11/2019

Upseller julkaisee kaikkiin ihmisen tekemiin myynti -chatteihin ja botteihin palautelomakkeen, jolla kerätään yleistä palautetta keskusteluista. Lomake aukeaa, kun keskustelu on päättymässä. Palautteessa kysytään tykkäsikö vai ei ja tarkempaa palautetta miksi. Tärkeä osa bottien ja chat-myynnin tekemistä on palautteiden pohjalta parantaminen. Palautetta kysytään myös yksittäisissä vastauksissa. Näin voidaan kohdentaa missä kohtaa onnistutaan erinomaisesti tai on kehitettävää.…

Lue lisää

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

17/10/2019

Noorabotti säästää merkittävästi kustannuksia ja aikaa. Se vastaa asiakkaiden yleisimpiin kyselyihin sekä toimii myös henkilökunnan apuna. Tavoitteena vähentää asiakaspalvelun työkuormaa yli 60%.   Tekoälyä ja chatbottia voidaan käyttää myös ongelmaratkaisuun. Upseller rakensi Uponorille Noorabotin, jonka tehtävänä on ratkaista eri lattialämmityksen ongelmia. Useimmat Uponorin asiakaspalvelukyselyt liittyvät lattialämmitykseen, varaosiin, huoltoliikkeiden tietoihin ja käyttöohjeisiin. Noorabotti tuo näihin kaikkin…

Lue lisää

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

29/05/2018

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin Gartnerin mukaan vuoteen 2020 mennessä 85% asiakkaiden ja yritysten välisestä kanssakäymisestä tapahtuu live-keskustelukanavissa ilman ihmistä. Ilman ihmistä. Siis robottien kanssa. Hurja ennuste, jos katsoo missä nyt mennään. Tekoälyn ja sen hyödyntämiseen tarkoitettujen ohjelmistojen arkipäiväistyminen tekee tästä totta. Kukapa meistä ei käyttäisi esim WhatsAppia tai Messengeriä säännöllisesti,…

Lue lisää

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

05/04/2018

Kun asiakaspalveluun tulee tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia kyselyitä viikoittain, on aika miettiä, kuinka työtaakkaa ja kustannuksia saadaan alennettua. Samalla asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen taso ei kuitenkaan saisi heiketä. Yritykset odottavatkin tekoäly- ja chat-pohjaisista palveluista ratkaisua tähän asiaan. Oraclen tekemän tutkimuksen mukaan vuoteen 2020 mennessä 80% yrityksistä hyödyntää tekoälyä asiakaspalvelussaan, tai suunnittelee sen käyttöönottoa.

Lue lisää

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

16/02/2018

Olimme viime maanantaina 12.2. vieraana Espoon Otaniemiessä järjestetyssä AI Monday -tekoälytapahtumassa, missä Juha esitteli kuinka tekoäly tukee ja tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelua.

Lue lisää

Korona ruuhkautti verkkokauppojen asiakaspalvelun – ”Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan!” parahtaa asiantuntija ja neuvoo, mikä avuksi

Miten otetaan verkkokaupan seuraava aalto?

Verkkokauppiaiden ongelmien takana yllättävä syy: vääriä asiakkaita palvellaan liian hyvin

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa