Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Meillä kaikilla on erilaisia kokemuksia chatboteista ja viime vuosina niiden määrä on kasvanut yritysten ja julkisen sektorin palveluissa. Chatbot ratkaisut palvelevat erilaisia käyttötarkoituksia ja ratkaisevat laajuudeltaan sekä kompleksisuudeltaan eri kokoisia haasteita. Tässä artikkelissa haluamme avata syvemmin mitä eroja erilaisilla bottiratkaisuilla on. Omaan liiketoimintaan ja käyttötapaukseen soveltuvaa ratkaisua kannattaa miettiä hetken rauhassa. Palataan jälleen peruskysymysten äärelle:…
Lue lisääTämä artikkeli on kirjoitettu 27.10.2022 järjestetyn webinaarin pohjalta. Vieraspuhujana toimi Cloud1:n Harri Puupponen sekä toisena asiantuntijana Upsellerin Sampo Kallunki. Tallenteen webinaarista pääset katsomaan tästä! Mitä yrityksen pitäisi tietää tiedolla johtamisesta ja chatboteista? Ilman asiakasta ei ole liiketoimintaa. Siksi asiakkuuksien hallinta ja asiakasymmärrys on nyt ja tulevaisuudessa liiketoiminnan ydin. Asiakasdatan 360 asteen näkymä ja erilaiset…
Lue lisääChatbot Day 2022 -tapahtuma pidettiin viime viikon perjantaina. Mukana oli eturivin kattaus alan parhaita asiantuntijoita sekä esimerkillisiä käytännön toteutuksia mm. Telialta ja IF:ltä. Itselläni oli kunnia saada toimia tapahtuman puheenjohtajana ja olen sen pohjalta koostanut tähän 13 pääpointtia tapahtuman puheenvuoroista: Kaksi kolmesta asiakkaasta valitsee asioida chatbotilla, kun annetaan mahdollisuus valita live chatin ja chatbotin väliltä.…
Lue lisääArtikkelimme tavoitteena on konkretisoida “10 keinoa miten voit hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassasi” markkinoinnin, myynnin, viestinnän ja asiakaspalvelun näkökulmasta. Artikkeli on kirjoitettu yhteistyössä LINK Mobilityn Partner Manager Teemu Saarnion kanssa. Upseller on LINK Mobilityn yhteistyökumppani WhatsApp for Business palvelun hyödyntämisessä ja pystymme integroimaan sen mm. käytössä oleviin giosg chat palveluihin. Mistä WhatsApp for business palvelusta on kyse?…
Lue lisääAsiakkaan odotukset personoidusta palvelusta ovat kasvaneet. Kuluneet poikkeukselliset vuodet ovat kasvattaneet entisestään palveluiden ja myynnin asiakaskohtaamisten siirtymää digitaalisiin kanaviin. Erinomainen ratkaisu asiakaspalvelun tueksi, myynnin esteiden poistamiseen ja laadukkaiden liidien keräämiseen on hyvin suunniteltu chatbot. Erilaisia teknologia-alustoja löytyy joka lähtöön, mutta ne eivät ratkaise onnistumisen kannalta olennaisimpia asioita tai sitä, minkälainen ratkaisu olisi juuri sinun liiketoimintasi…
Lue lisää- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- …
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »