Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Frontend Developer

18/02/2021

Since its launch a few months ago, UPSY is currently live in plenty of stores and we are now getting ready for accelerated growth and market expansion. To be successful in this next stage we need You, an extraordinary web developer. Upseller is in the need of a seasoned frontend developer capable of building functional…

Lue lisää

Automatisoitu myyjä syö chatbotin aamiaiseksi

26/01/2021

Kun urheilija huomaa alisuorittavansa, hänellä on karkeasti kaksi vaihtoehtoa: yrittää enemmän tai yrittää eri tavalla. Kun aloitin aikoinaan lumilautailun, hyppyni jäivät usein takapainoon.  Lensin hyppyristä selälleni, joskus niskoilleni, uudelleen ja uudelleen ja lopulta kroppa oli niin kipeä, että se ei kestänyt enempää. Vasta siinä vaiheessa tajusin, että painopisteeni ponnistuksessa oli liian takana ja kun siirsin…

Lue lisää

Korona ruuhkautti verkkokauppojen asiakaspalvelun – ”Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan!” parahtaa asiantuntija ja neuvoo, mikä avuksi

15/12/2020

Koronakriisi on johtanut valtavaan kulutusjuhlaan verkossa. Kahden tuhannen verkkokaupan myyntilukuja seuraavan verkkokauppaindeksin mukaan verkkokaupan tilausmäärät kasvoivat vuoden kolmannella neljänneksellä jopa 70 prosenttia vuodentakaisesta.   Asiakasryntäys ei kuitenkaan tule ilman kasvukipujaan. Moni verkkokauppa kärsii yhä sitkeistä toimitusvaikeuksista: lähetykset ovat myöhässä ja asiakaspalvelut jumiutuvat turhautuneiden kuluttajien palautteista.   – Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan! parahtaa digitaaliseen myyntiin…

Lue lisää

Miten otetaan verkkokaupan seuraava aalto?

15/12/2020

Kuvassa allekirjoittanut. On ihanaa olla välillä ihan paska. Nyt en tietenkään tarkoita asiakastyötä, vaan omia harrastuksiani. Uuden oppiminen on sairaan hienoa. Bisnekseenkin löytää  uusia näkökulmia, kun ei voi luonteelleen mitään ja aloittaa alusta uudestaan ja uudestaan. Olin aikoinaan Suomen ensimmäisiä lumilautailijoita. Lajia ei tuntenut kukaan, laudat tein itse vanerista (yksi niistä on Urheilumuseon kokoelmissakin) ja…

Lue lisää

Verkkokauppiaiden ongelmien takana yllättävä syy: vääriä asiakkaita palvellaan liian hyvin

15/12/2020

Upseller on käynyt asiakkaidensa puolesta yli miljoona keskustelua verkossa. Perustamisestaan asti yhtiö on kerännyt havaintoja keskusteluista ja kartoittanut kotimaisten verkkokauppiaiden haasteita vuosittain toteutettavalla kyselytutkimuksella. Haasteita ja havaintoja vertaamalla Upseller on löytänyt yllättävän ongelman: verkkokauppiaat tuhlaavat aikaansa väärien asiakkaiden palvelemiseen. Upsellerin toimitusjohtajan Juha Sulkakosken mukaan erikoinen löydös kumpuaa siitä, ettei asiakaspalvelua ja verkkomyyntiä osata rakentaa oikein.…

Lue lisää

Sales Tech on uusi Martech

Mitä kaikkien verkkokauppojen pitäisi oppia Kaalimadolta ja Varustelekalta

Järeä tekoäly on nyt myös SME-verkkokauppojen työkalu

Verkkokaupan voittajat panostavat brändiin ja asiakaskokemukseen

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Frontend Developer

Automatisoitu myyjä syö chatbotin aamiaiseksi

Korona ruuhkautti verkkokauppojen asiakaspalvelun – ”Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan!” parahtaa asiantuntija ja neuvoo, mikä avuksi

Miten otetaan verkkokaupan seuraava aalto?

Verkkokauppiaiden ongelmien takana yllättävä syy: vääriä asiakkaita palvellaan liian hyvin

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa