Skip to content

Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Myy ja palvele kellon ympäri yli kymmenessä digitaalisessa keskustelukanavassa. Ilman teknistä monimutkaisuutta, liiketoimintatarpeet edellä.

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

14/12/2017

2020-luvulla juttelemme sujuvasti tekoälyllä varustettujen koneiden ja robottien kanssa. Kauas on siis tultu niistä ajoista, kun viestiminen hoidettiin viidakkorumpua rummuttamalla tai savumerkkejä tulkitsemalla. Internet ja matkapuhelin ovat mahdollistaneet ihmiskunnan suurimman kehityksen viestimisen saralla ja se onkin yksi tärkeimmistä virstanpylväistä historiassamme. Nykyään kommunikointi onnistuu lähestulkoon kenelle vain, missä vain ja milloin vain. Päätteellä näpytelty viesti on nähtävissä…

Lue lisää

Miljoona euroa lisää myyntiä

08/11/2017

Monilla toimialoilla chat on enemmissä määrin myyntikanava. Tai ainakin asiakkaat haluaisivat sen näin olevan, jos heiltä kysytään. Näin myös hotelli- ja ravintola-alalla, missä kokous- ja juhlapalveluiden myynti kasvaa miljoonan euron vuosivauhdilla uusien digitaalisten myyntikanavien ansiosta. Tarkastelimme kokous- ja juhlapalveluiden tämän vuoden tilastoja ja peilasimme niitä käynnissä olevaan ostokäyttäytymisen muutokseen.   Haluatko tietää, miten B2B-asiakkaiden sekä…

Lue lisää

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

02/10/2017

Suomen johtava digitaalisen myynnin kehitys- ja toteutuspalveluita tarjoava Upseller on ensimmäinen palveluntarjoaja, joka on ottanut tekoälyn käyttöön myynnillisessä chat-kanavassa. Asiakkaiden palaute on ollut erittäin rohkaisevaa. Reaaliaikaisten keskusteluiden määrä verkkokanavissa asiakkaiden ja yritysten välillä kasvaa räjähdysmäisesti. Gartnerin mukaan vuonna 2015 kaikista asiakaskontakteista vain kaksi prosenttia käytiin livechatin avulla, kun vuoden 2018 loppuun mennessä livechat tulee olemaan…

Lue lisää

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

31/08/2017

Upseller on yhdessä rakennus- ja kiinteistöalan konsernin Lehto Groupin kanssa mullistanut rakennusalan rekrytoinnin tuomalla rekrychatin Lehto Groupin verkkosivuille ja osaksi rekrytointiprosessia.

Lue lisää

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

21/08/2017

Jokaisen yrityksen tavoitteena on mahdollisimman tyytyväinen asiakas. Asiakaskokemuksen parantamiseksi ei tarvita kuitenkaan vippaskonsteja, riittää kun yritys muistaa panostaa siihen kaikkein arvokkaimpaan voimavaraansa – henkilöstöön. Erityisesti myyjä toimii tärkeänä linkkinä asiakkaan ja yrityksen välillä. Kun myyjän toimintakyky, ammatillinen osaaminen sekä motivaatio ovat kunnossa, positiivisiin tuloksiin päästään väistämättä. 

Lue lisää