Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Ääniohjauksesta puhutaan paljon, joten ryhdyimme tekoihin. Julkaisimme ensimmäisenä suomea puhuvan ääniohjauksen kaikkiin Upsellerin tekemiin botteihin ja chatteihin. Ratkaisu pohjautuu kehittyneeseen teknologiaan. Ääniohjaus toimii chatissä ja boteissa useimmilla kielillä, myös suomeksi! Gartner ennustaa, että 500 miljoonaa ihmistä tulee ostamaan tuotteita ja palveluita puhumalla Ai chatboteille. Puhetunnistus auttaa erityisesti mobiilikäyttöä, jolloin käyttäjän ei enää tarvitse näppäillä kirjoittaakseen viestiä, vaan voi puhua…
Lue lisääUpseller julkaisee kaikkiin ihmisen tekemiin myynti -chatteihin ja botteihin palautelomakkeen, jolla kerätään yleistä palautetta keskusteluista. Lomake aukeaa, kun keskustelu on päättymässä. Palautteessa kysytään tykkäsikö vai ei ja tarkempaa palautetta miksi. Tärkeä osa bottien ja chat-myynnin tekemistä on palautteiden pohjalta parantaminen. Palautetta kysytään myös yksittäisissä vastauksissa. Näin voidaan kohdentaa missä kohtaa onnistutaan erinomaisesti tai on kehitettävää.…
Lue lisääNoorabotti säästää merkittävästi kustannuksia ja aikaa. Se vastaa asiakkaiden yleisimpiin kyselyihin sekä toimii myös henkilökunnan apuna. Tavoitteena vähentää asiakaspalvelun työkuormaa yli 60%. Tekoälyä ja chatbottia voidaan käyttää myös ongelmaratkaisuun. Upseller rakensi Uponorille Noorabotin, jonka tehtävänä on ratkaista eri lattialämmityksen ongelmia. Useimmat Uponorin asiakaspalvelukyselyt liittyvät lattialämmitykseen, varaosiin, huoltoliikkeiden tietoihin ja käyttöohjeisiin. Noorabotti tuo näihin kaikkin…
Lue lisääAI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin Gartnerin mukaan vuoteen 2020 mennessä 85% asiakkaiden ja yritysten välisestä kanssakäymisestä tapahtuu live-keskustelukanavissa ilman ihmistä. Ilman ihmistä. Siis robottien kanssa. Hurja ennuste, jos katsoo missä nyt mennään. Tekoälyn ja sen hyödyntämiseen tarkoitettujen ohjelmistojen arkipäiväistyminen tekee tästä totta. Kukapa meistä ei käyttäisi esim WhatsAppia tai Messengeriä säännöllisesti,…
Lue lisääKun asiakaspalveluun tulee tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia kyselyitä viikoittain, on aika miettiä, kuinka työtaakkaa ja kustannuksia saadaan alennettua. Samalla asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen taso ei kuitenkaan saisi heiketä. Yritykset odottavatkin tekoäly- ja chat-pohjaisista palveluista ratkaisua tähän asiaan. Oraclen tekemän tutkimuksen mukaan vuoteen 2020 mennessä 80% yrityksistä hyödyntää tekoälyä asiakaspalvelussaan, tai suunnittelee sen käyttöönottoa.
Lue lisää- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »