Skip to content

Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Myy ja palvele kellon ympäri yli kymmenessä digitaalisessa keskustelukanavassa. Ilman teknistä monimutkaisuutta, liiketoimintatarpeet edellä.

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

20/09/2016

Verkkosivuston chat-palvelu mahdollistaa parhaimmillaan merkittävästi laadukkaampaa asiakkaiden palvelua ja tehostaa sivuston kautta saatavaa liiketoimintahyötyä, kun palvelua ohjataan analytiikan avulla. Kokemuksemme mukaan, chat-palvelun yhteydessä tehokkaasti hyödynnetyt analytiikan menetelmät lisäävät konversiota jopa 200 % liittyen verkkosivuston chat-palvelun kautta saataviin myyntiliideihin tai kauppoihin. Siis what – mitä ihmeen analytiikkaa chatiin muka tarvitaan? Kun verkkosivuston kävijä aloittaa chat-keskustelun, älykkäällä…

Lue lisää

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

15/09/2016

Palvelua tai tuotetta hakevan yritysostajan tyypillinen tilanne: potentiaalisten tarjoajien googlettaminen ennen tarjouksen pyytämistä ja ostopäätöksen tekoa. Lopulliselle listalle päätyy yleensä vain pari yritystä. Tiedätkö sinä, mistä ostavat asiakkaasi tulevat verkkosivuillenne ja kuinka paljon tehokkaammin verkkosivujen kautta olisi saatavilla myyntiliidejä? Tässä vinkit sivustojen tehokkuuden nostamiseksi: Laske sivustosi tuottaman kaupan määrä Voit laskea verkkosivujesi tuottaman kaupan määrän…

Lue lisää

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

02/08/2016

Digiaika jyllää ja uudet sukupolvet surffaavat netissä, jos ei syntymästä, niin muutaman vuoden iästä lähtien. B2B puolella ollaan luotettu vanhaan myyntitapaan; kasvotusten ja suhteita luoden. Tämä on edelleen relevantti tehokaskin tapa tehdä kauppaa. Monesti B2B puolella tuotteet ja palvelut ovat monimutkaisia ja vaativat jonkin asteen räätälöintiä, jolloin kasvokkain tapaaminen on myös välttämätöntä. Mutta kuinka saada myyntitapaaminen kalenteriin? Chat…

Lue lisää

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

05/07/2016

Digitalisoituminen on nopeuttanut ostopäätöksen tekemistä. Tiedämme, että 80% asiakkaista on valinnut keneltä tarjouksen pyytää ennen kuin myyjä siitä tietää. Tänä päivänä otamme keskimääri 2,4 vaihtoehtoa shortlistille. On siis erinomaisen tärkeää saada asiakkaalle ”koukku leukaan” jo silloin kun hän vierailee yrityksen verkkosivuilla. Kontaktointiaika liidin tai tarjouspyynnön saapumisesta on erittäin kriittinen kaupan synnyttämisessä. Jos asiakas ei saa…

Lue lisää

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa

10/06/2016

B2B-asiantuntijamyyntiin chatissä erikoistunut Upseller toi ensimmäisenä toimintavuotenaan 25M€ edestä uusia tarjouspyyntöjä ja 11M€ lisää kauppaa asiakkaidensa verkkosivuilta. Tavoitteena on kaksinkertaistaa liiketoiminta 2016 loppuun mennessä. Upseller tarjoaa asiakkailleen ulkoistettuna asiantuntijamyyntiä chat-ikkunan kautta. Perinteisessä mallissa, jossa yritys ottaa käyttöönsä pelkän teknologian ja hoitaa itse asiakaspalvelun, chat vaatii paljon päivystysresurssia. Asiakkaiden yhteydenottoihin pitää vastata nopeasti. Upsellerin mallissa chat-palvelu ei…

Lue lisää