Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

05/07/2016

Digitalisoituminen on nopeuttanut ostopäätöksen tekemistä. Tiedämme, että 80% asiakkaista on valinnut keneltä tarjouksen pyytää ennen kuin myyjä siitä tietää. Tänä päivänä otamme keskimääri 2,4 vaihtoehtoa shortlistille. On siis erinomaisen tärkeää saada asiakkaalle ”koukku leukaan” jo silloin kun hän vierailee yrityksen verkkosivuilla. Kontaktointiaika liidin tai tarjouspyynnön saapumisesta on erittäin kriittinen kaupan synnyttämisessä. Jos asiakas ei saa…

Lue lisää

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa

10/06/2016

B2B-asiantuntijamyyntiin chatissä erikoistunut Upseller toi ensimmäisenä toimintavuotenaan 25M€ edestä uusia tarjouspyyntöjä ja 11M€ lisää kauppaa asiakkaidensa verkkosivuilta. Tavoitteena on kaksinkertaistaa liiketoiminta 2016 loppuun mennessä. Upseller tarjoaa asiakkailleen ulkoistettuna asiantuntijamyyntiä chat-ikkunan kautta. Perinteisessä mallissa, jossa yritys ottaa käyttöönsä pelkän teknologian ja hoitaa itse asiakaspalvelun, chat vaatii paljon päivystysresurssia. Asiakkaiden yhteydenottoihin pitää vastata nopeasti. Upsellerin mallissa chat-palvelu ei…

Lue lisää

Vattenfall achieves 136% sales growth through Upseller`s service.

Upseller Live Chat handles 35% of Martela B2B sales inquiries.

Swisspearl boosts lead conversion rate to 65% with upseller chat.

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?