Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Verkkosivujen live chat yleistyy tällä hetkellä kovaa vauhtia, kun yhä useammat yritykset ottavat sen käyttöönsä. Yhä useammin verkossa surffaillessa yritysten verkkosivuilla tulee vastaan chat-ikkuna, missä toivotetaan hyvää päivää ja kysytään iloisesti, kuinka voidaan olla avuksi. Yhä useammat meistä ovat chattiin jotain joskus kirjoittaneetkin. Mitä sitten tulisi tietää, kun olet investoimassa chat-kanavaan?
Lue lisääSampo Kallunki on palkattu johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia, samalla hänet on kutsuttu yhtiön osakkaaksi. Aikaisemmin Sampo on toiminut Abloy Oy:ssä, jossa hän vastasi yhtiön markkinoinnista. – Upseller on ainutlaatuinen yritys, joka on mullistamassa tavan tehdä myyntiä verkkosivuilla. Analytiikan ja optimoinnin yhdistäminen ensiluokkaiseen myyntiosaamiseen on kansainvälisestikin vielä harvinaista. Kallungin mukaan Online Chat -palvelut…
Lue lisääVerkkosivuston chat-palvelu mahdollistaa parhaimmillaan merkittävästi laadukkaampaa asiakkaiden palvelua ja tehostaa sivuston kautta saatavaa liiketoimintahyötyä, kun palvelua ohjataan analytiikan avulla. Kokemuksemme mukaan, chat-palvelun yhteydessä tehokkaasti hyödynnetyt analytiikan menetelmät lisäävät konversiota jopa 200 % liittyen verkkosivuston chat-palvelun kautta saataviin myyntiliideihin tai kauppoihin. Siis what – mitä ihmeen analytiikkaa chatiin muka tarvitaan? Kun verkkosivuston kävijä aloittaa chat-keskustelun, älykkäällä…
Lue lisääPalvelua tai tuotetta hakevan yritysostajan tyypillinen tilanne: potentiaalisten tarjoajien googlettaminen ennen tarjouksen pyytämistä ja ostopäätöksen tekoa. Lopulliselle listalle päätyy yleensä vain pari yritystä. Tiedätkö sinä, mistä ostavat asiakkaasi tulevat verkkosivuillenne ja kuinka paljon tehokkaammin verkkosivujen kautta olisi saatavilla myyntiliidejä? Tässä vinkit sivustojen tehokkuuden nostamiseksi: Laske sivustosi tuottaman kaupan määrä Voit laskea verkkosivujesi tuottaman kaupan määrän…
Lue lisääDigiaika jyllää ja uudet sukupolvet surffaavat netissä, jos ei syntymästä, niin muutaman vuoden iästä lähtien. B2B puolella ollaan luotettu vanhaan myyntitapaan; kasvotusten ja suhteita luoden. Tämä on edelleen relevantti tehokaskin tapa tehdä kauppaa. Monesti B2B puolella tuotteet ja palvelut ovat monimutkaisia ja vaativat jonkin asteen räätälöintiä, jolloin kasvokkain tapaaminen on myös välttämätöntä. Mutta kuinka saada myyntitapaaminen kalenteriin? Chat…
Lue lisää- « Edellinen
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »