Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa

10/06/2016

B2B-asiantuntijamyyntiin chatissä erikoistunut Upseller toi ensimmäisenä toimintavuotenaan 25M€ edestä uusia tarjouspyyntöjä ja 11M€ lisää kauppaa asiakkaidensa verkkosivuilta. Tavoitteena on kaksinkertaistaa liiketoiminta 2016 loppuun mennessä. Upseller tarjoaa asiakkailleen ulkoistettuna asiantuntijamyyntiä chat-ikkunan kautta. Perinteisessä mallissa, jossa yritys ottaa käyttöönsä pelkän teknologian ja hoitaa itse asiakaspalvelun, chat vaatii paljon päivystysresurssia. Asiakkaiden yhteydenottoihin pitää vastata nopeasti. Upsellerin mallissa chat-palvelu ei…

Lue lisää

Verkkokaupan voittajat panostavat brändiin ja asiakaskokemukseen

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Frontend Developer

Automatisoitu myyjä syö chatbotin aamiaiseksi

Korona ruuhkautti verkkokauppojen asiakaspalvelun – ”Satoja tuhansia euroja valuu hukkaan!” parahtaa asiantuntija ja neuvoo, mikä avuksi

Miten otetaan verkkokaupan seuraava aalto?

Verkkokauppiaiden ongelmien takana yllättävä syy: vääriä asiakkaita palvellaan liian hyvin

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa