Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Rekrytoinnin haasteet ovat tuttuja lähes kaikille yrityksille. Työnhakijan kannalta työpaikkojen etsiminen on tänä päivänä helpompaa kuin koskaan – työpaikat kun löytyy verkosta, eikä enää tarvitse odottaa paikallislehden sunnuntainumeroa selatakseen työpaikkoja. Oikeiden hakijoiden tavoittaminen omalla ilmoituksella saattaa kuitenkin olla haastava tehtävä. Erilaisia työnhakupalveluita on verkossa useita ja päätöksenteko, missä palvelussa kannattaa ilmoittaa, takkuaa. Ensi kertaa ilmoitusta…
Lue lisääMikä on myyntijohtajan tärkein tehtävä? Pitää huoli, että yrityksen kassaan ropisee euroja. Tätä tuskin kukaan lähtee kiistämään. Miten siinä voi parhaiten onnistua, siitä puolestaan voidaan olla hyvinkin montaa mieltä. Keinovalikoima on lähestulkoon yhtä laaja, kuin mitä on olemassa myyntijohtajiakin. Yksi asia on kuitenkin varma – jostain tulee saada myyntiliidejä, jotta myyntiä voidaan tehdä.
Lue lisääVerkkosivujen live chat yleistyy tällä hetkellä kovaa vauhtia, kun yhä useammat yritykset ottavat sen käyttöönsä. Yhä useammin verkossa surffaillessa yritysten verkkosivuilla tulee vastaan chat-ikkuna, missä toivotetaan hyvää päivää ja kysytään iloisesti, kuinka voidaan olla avuksi. Yhä useammat meistä ovat chattiin jotain joskus kirjoittaneetkin. Mitä sitten tulisi tietää, kun olet investoimassa chat-kanavaan?
Lue lisääSampo Kallunki on palkattu johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia, samalla hänet on kutsuttu yhtiön osakkaaksi. Aikaisemmin Sampo on toiminut Abloy Oy:ssä, jossa hän vastasi yhtiön markkinoinnista. – Upseller on ainutlaatuinen yritys, joka on mullistamassa tavan tehdä myyntiä verkkosivuilla. Analytiikan ja optimoinnin yhdistäminen ensiluokkaiseen myyntiosaamiseen on kansainvälisestikin vielä harvinaista. Kallungin mukaan Online Chat -palvelut…
Lue lisääVerkkosivuston chat-palvelu mahdollistaa parhaimmillaan merkittävästi laadukkaampaa asiakkaiden palvelua ja tehostaa sivuston kautta saatavaa liiketoimintahyötyä, kun palvelua ohjataan analytiikan avulla. Kokemuksemme mukaan, chat-palvelun yhteydessä tehokkaasti hyödynnetyt analytiikan menetelmät lisäävät konversiota jopa 200 % liittyen verkkosivuston chat-palvelun kautta saataviin myyntiliideihin tai kauppoihin. Siis what – mitä ihmeen analytiikkaa chatiin muka tarvitaan? Kun verkkosivuston kävijä aloittaa chat-keskustelun, älykkäällä…
Lue lisää- « Edellinen
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »