Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

21/08/2017

Jokaisen yrityksen tavoitteena on mahdollisimman tyytyväinen asiakas. Asiakaskokemuksen parantamiseksi ei tarvita kuitenkaan vippaskonsteja, riittää kun yritys muistaa panostaa siihen kaikkein arvokkaimpaan voimavaraansa – henkilöstöön. Erityisesti myyjä toimii tärkeänä linkkinä asiakkaan ja yrityksen välillä. Kun myyjän toimintakyky, ammatillinen osaaminen sekä motivaatio ovat kunnossa, positiivisiin tuloksiin päästään väistämättä. 

Lue lisää

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

07/08/2017

Tyypillinen tilanne monissa yrityksissä tänä päivänä on, että inbound-markkinointi ei tuota toivottuja liidejä tai liidien laatu on heikko. Monikanavaisessa markkinointistrategiassa onkin tärkeää kiinnittää huomiota kolmeen perusasiaan – oikeiden asiakkaiden tavoittamiseen, tavoitettujen asiakkaiden konversioon liideiksi ja liidien jalostamiseen myynniksi. Chat-kanava tuo uuden ulottuvuuden konversion parantamiseen ja myynnin lisäämiseen.

Lue lisää

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

06/08/2017

Rekrytoinnin haasteet ovat tuttuja lähes kaikille yrityksille. Työnhakijan kannalta työpaikkojen etsiminen on tänä päivänä helpompaa kuin koskaan – työpaikat kun löytyy verkosta, eikä enää tarvitse odottaa paikallislehden sunnuntainumeroa selatakseen työpaikkoja. Oikeiden hakijoiden tavoittaminen omalla ilmoituksella saattaa kuitenkin olla haastava tehtävä. Erilaisia työnhakupalveluita on verkossa useita ja päätöksenteko, missä palvelussa kannattaa ilmoittaa, takkuaa. Ensi kertaa ilmoitusta…

Lue lisää

Liidejä myynnille, mutta miten?

08/06/2017

Mikä on myyntijohtajan tärkein tehtävä? Pitää huoli, että yrityksen kassaan ropisee euroja. Tätä tuskin kukaan lähtee kiistämään. Miten siinä voi parhaiten onnistua, siitä puolestaan voidaan olla hyvinkin montaa mieltä. Keinovalikoima on lähestulkoon yhtä laaja, kuin mitä on olemassa myyntijohtajiakin. Yksi asia on kuitenkin varma – jostain tulee saada myyntiliidejä, jotta myyntiä voidaan tehdä.

Lue lisää

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

15/05/2017

Verkkosivujen live chat yleistyy tällä hetkellä kovaa vauhtia, kun yhä useammat yritykset ottavat sen käyttöönsä. Yhä useammin verkossa surffaillessa yritysten verkkosivuilla tulee vastaan chat-ikkuna, missä toivotetaan hyvää päivää ja kysytään iloisesti, kuinka voidaan olla avuksi. Yhä useammat meistä ovat chattiin jotain joskus kirjoittaneetkin. Mitä sitten tulisi tietää, kun olet investoimassa chat-kanavaan?

Lue lisää

Swisspearl saavutti huikean 65% liidi konversion Upsellerin Live Chat myyntipalvelun avulla

Jopa 35% Martelan myynnin yhteydenotoista tulee Upsellerin Live Chatin kautta

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?