Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Teemu Ceder aloittaa Upsellerin asiakkuuspäällikön tehtävässä, vastuullaan asiakkuuksien tuloksellinen johtaminen ja kehittämisen yhdessä asiakkuusjohtaja Markus Uusimäen, myyntijohtaja Sampo Kallungin ja toimitusjohtaja Juha Sulkakosken kanssa.
Lue lisääMenneen vuoden aikana keskustelu tekoälyn ympärillä on saanut aivan uudenlaiset mittasuhteet. Media on uutisoinut tekoälyn soveltamisaloista, mahdollisuuksista ja uhkakuvista pitkin vuotta. Asiakaspalvelussa ja myynnissä puheet alkavat muuttua teoiksi vuonna 2018 ja se sotkee yritysten strategioita.
Lue lisää2020-luvulla juttelemme sujuvasti tekoälyllä varustettujen koneiden ja robottien kanssa. Kauas on siis tultu niistä ajoista, kun viestiminen hoidettiin viidakkorumpua rummuttamalla tai savumerkkejä tulkitsemalla. Internet ja matkapuhelin ovat mahdollistaneet ihmiskunnan suurimman kehityksen viestimisen saralla ja se onkin yksi tärkeimmistä virstanpylväistä historiassamme. Nykyään kommunikointi onnistuu lähestulkoon kenelle vain, missä vain ja milloin vain. Päätteellä näpytelty viesti on nähtävissä…
Lue lisääMonilla toimialoilla chat on enemmissä määrin myyntikanava. Tai ainakin asiakkaat haluaisivat sen näin olevan, jos heiltä kysytään. Näin myös hotelli- ja ravintola-alalla, missä kokous- ja juhlapalveluiden myynti kasvaa miljoonan euron vuosivauhdilla uusien digitaalisten myyntikanavien ansiosta. Tarkastelimme kokous- ja juhlapalveluiden tämän vuoden tilastoja ja peilasimme niitä käynnissä olevaan ostokäyttäytymisen muutokseen. Jos alla oleva kuva ei näy,…
Lue lisääSuomen johtava digitaalisen myynnin kehitys- ja toteutuspalveluita tarjoava Upseller on ensimmäinen palveluntarjoaja, joka on ottanut tekoälyn käyttöön myynnillisessä chat-kanavassa. Asiakkaiden palaute on ollut erittäin rohkaisevaa. Reaaliaikaisten keskusteluiden määrä verkkokanavissa asiakkaiden ja yritysten välillä kasvaa räjähdysmäisesti. Gartnerin mukaan vuonna 2015 kaikista asiakaskontakteista vain kaksi prosenttia käytiin livechatin avulla, kun vuoden 2018 loppuun mennessä livechat tulee olemaan…
Lue lisää- « Edellinen
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »