Skip to content

Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

15/09/2016

Palvelua tai tuotetta hakevan yritysostajan tyypillinen tilanne: potentiaalisten tarjoajien googlettaminen ennen tarjouksen pyytämistä ja ostopäätöksen tekoa. Lopulliselle listalle päätyy yleensä vain pari yritystä. Tiedätkö sinä, mistä ostavat asiakkaasi tulevat verkkosivuillenne ja kuinka paljon tehokkaammin verkkosivujen kautta olisi saatavilla myyntiliidejä? Tässä vinkit sivustojen tehokkuuden nostamiseksi: Laske sivustosi tuottaman kaupan määrä Voit laskea verkkosivujesi tuottaman kaupan määrän…

Lue lisää

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

02/08/2016

Digiaika jyllää ja uudet sukupolvet surffaavat netissä, jos ei syntymästä, niin muutaman vuoden iästä lähtien. B2B puolella ollaan luotettu vanhaan myyntitapaan; kasvotusten ja suhteita luoden. Tämä on edelleen relevantti tehokaskin tapa tehdä kauppaa. Monesti B2B puolella tuotteet ja palvelut ovat monimutkaisia ja vaativat jonkin asteen räätälöintiä, jolloin kasvokkain tapaaminen on myös välttämätöntä. Mutta kuinka saada myyntitapaaminen kalenteriin? Chat…

Lue lisää

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

05/07/2016

Digitalisoituminen on nopeuttanut ostopäätöksen tekemistä. Tiedämme, että 80% asiakkaista on valinnut keneltä tarjouksen pyytää ennen kuin myyjä siitä tietää. Tänä päivänä otamme keskimääri 2,4 vaihtoehtoa shortlistille. On siis erinomaisen tärkeää saada asiakkaalle ”koukku leukaan” jo silloin kun hän vierailee yrityksen verkkosivuilla. Kontaktointiaika liidin tai tarjouspyynnön saapumisesta on erittäin kriittinen kaupan synnyttämisessä. Jos asiakas ei saa…

Lue lisää

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa

10/06/2016

B2B-asiantuntijamyyntiin chatissä erikoistunut Upseller toi ensimmäisenä toimintavuotenaan 25M€ edestä uusia tarjouspyyntöjä ja 11M€ lisää kauppaa asiakkaidensa verkkosivuilta. Tavoitteena on kaksinkertaistaa liiketoiminta 2016 loppuun mennessä. Upseller tarjoaa asiakkailleen ulkoistettuna asiantuntijamyyntiä chat-ikkunan kautta. Perinteisessä mallissa, jossa yritys ottaa käyttöönsä pelkän teknologian ja hoitaa itse asiakaspalvelun, chat vaatii paljon päivystysresurssia. Asiakkaiden yhteydenottoihin pitää vastata nopeasti. Upsellerin mallissa chat-palvelu ei…

Lue lisää

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?

Neljä vinkkiä myyntijohtajalle – kuinka saada lisää kauppaa verkkosivuilta

Chat-palvelu tehokkaana B2B myyntikanavana

Ota nopeasti yhteyttä – kolmen kahden sääntö

Nopeasti kasvava Upseller toi asiakkailleen 11 miljoonaa euroa lisää kauppaa