Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

05/04/2018

Kun asiakaspalveluun tulee tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia kyselyitä viikoittain, on aika miettiä, kuinka työtaakkaa ja kustannuksia saadaan alennettua. Samalla asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen taso ei kuitenkaan saisi heiketä. Yritykset odottavatkin tekoäly- ja chat-pohjaisista palveluista ratkaisua tähän asiaan. Oraclen tekemän tutkimuksen mukaan vuoteen 2020 mennessä 80% yrityksistä hyödyntää tekoälyä asiakaspalvelussaan, tai suunnittelee sen käyttöönottoa.

Lue lisää

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

16/02/2018

Olimme viime maanantaina 12.2. vieraana Espoon Otaniemiessä järjestetyssä AI Monday -tekoälytapahtumassa, missä Juha esitteli kuinka tekoäly tukee ja tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelua.

Lue lisää

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

15/02/2018

Teemu Ceder aloittaa Upsellerin asiakkuuspäällikön tehtävässä, vastuullaan asiakkuuksien tuloksellinen johtaminen ja kehittämisen yhdessä asiakkuusjohtaja Markus Uusimäen, myyntijohtaja Sampo Kallungin ja toimitusjohtaja Juha Sulkakosken kanssa.

Lue lisää

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

18/12/2017

Menneen vuoden aikana keskustelu tekoälyn ympärillä on saanut aivan uudenlaiset mittasuhteet. Media on uutisoinut tekoälyn soveltamisaloista, mahdollisuuksista ja uhkakuvista pitkin vuotta. Asiakaspalvelussa ja myynnissä puheet alkavat muuttua teoiksi vuonna 2018 ja se sotkee yritysten strategioita.

Lue lisää

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

14/12/2017

2020-luvulla juttelemme sujuvasti tekoälyllä varustettujen koneiden ja robottien kanssa. Kauas on siis tultu niistä ajoista, kun viestiminen hoidettiin viidakkorumpua rummuttamalla tai savumerkkejä tulkitsemalla. Internet ja matkapuhelin ovat mahdollistaneet ihmiskunnan suurimman kehityksen viestimisen saralla ja se onkin yksi tärkeimmistä virstanpylväistä historiassamme. Nykyään kommunikointi onnistuu lähestulkoon kenelle vain, missä vain ja milloin vain. Päätteellä näpytelty viesti on nähtävissä…

Lue lisää

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?