Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Kun asiakaspalveluun tulee tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia kyselyitä viikoittain, on aika miettiä, kuinka työtaakkaa ja kustannuksia saadaan alennettua. Samalla asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen taso ei kuitenkaan saisi heiketä. Yritykset odottavatkin tekoäly- ja chat-pohjaisista palveluista ratkaisua tähän asiaan. Oraclen tekemän tutkimuksen mukaan vuoteen 2020 mennessä 80% yrityksistä hyödyntää tekoälyä asiakaspalvelussaan, tai suunnittelee sen käyttöönottoa.
Lue lisääOlimme viime maanantaina 12.2. vieraana Espoon Otaniemiessä järjestetyssä AI Monday -tekoälytapahtumassa, missä Juha esitteli kuinka tekoäly tukee ja tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelua.
Lue lisääTeemu Ceder aloittaa Upsellerin asiakkuuspäällikön tehtävässä, vastuullaan asiakkuuksien tuloksellinen johtaminen ja kehittämisen yhdessä asiakkuusjohtaja Markus Uusimäen, myyntijohtaja Sampo Kallungin ja toimitusjohtaja Juha Sulkakosken kanssa.
Lue lisääMenneen vuoden aikana keskustelu tekoälyn ympärillä on saanut aivan uudenlaiset mittasuhteet. Media on uutisoinut tekoälyn soveltamisaloista, mahdollisuuksista ja uhkakuvista pitkin vuotta. Asiakaspalvelussa ja myynnissä puheet alkavat muuttua teoiksi vuonna 2018 ja se sotkee yritysten strategioita.
Lue lisää2020-luvulla juttelemme sujuvasti tekoälyllä varustettujen koneiden ja robottien kanssa. Kauas on siis tultu niistä ajoista, kun viestiminen hoidettiin viidakkorumpua rummuttamalla tai savumerkkejä tulkitsemalla. Internet ja matkapuhelin ovat mahdollistaneet ihmiskunnan suurimman kehityksen viestimisen saralla ja se onkin yksi tärkeimmistä virstanpylväistä historiassamme. Nykyään kommunikointi onnistuu lähestulkoon kenelle vain, missä vain ja milloin vain. Päätteellä näpytelty viesti on nähtävissä…
Lue lisää- « Edellinen
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »