Blogi
Laitamme teknologian töihin.
Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.
Tässä blogimme, ole hyvä!
Upseller Finland Oy on strategian mukaisesti eriyttänyt Upsy Shopping Helper -SaaS tuotteen omaksi yhtiökseen, minkä myötä yhtiön perustaja Juha Sulkakoski tulee siirtymään uuden perustetun yrityksen toimitusjohtajaksi ja Sampo Kallunki aloittaa Upsellerin toimitusjohtajana 15.12.2021. Kallunki tulee siirtymään tehtävään yrityksen operatiivisen johtajan paikalta, jossa hän ehti toimia kaksi vuotta. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus myynnin ja…
Lue lisääHuippusuoritus on 90-prosenttisesti perusasioita, mutta niiden perusteellinen oppiminen on 100-prosenttisesti motivaatiokysymys. Opin tämän urheiluaikoinani, mutta se pätee yhtä lailla SaaS-firman tiiminrakennukseen. Verkkokauppamaailmassa työmarkkinat käyvät tällä hetkellä kuumina. Väki liikkuu, palkkapyynnöt nousevat ja rekryäminen vie hurjasti aikaa. Tämä on hauskaa ja jännittävääkin, mutta isot virheet ovat koko ajan pienen arviointivirheen päässä. Vähän niin kuin lumilautailussa. Työntekijän…
Lue lisääUuden räväkän alun saanut Kalpalinnan hiihtokeskus Turengissa hylkää perinteiset hissilippujärjestelmät. Innovatiivisen yrittäjän tarpeesta lähtenyt ideointi johti uuteen ratkaisuun, missä hissilippu on jatkossa qr-koodi. Kalpalinna on mäenlaskun näkökulmasta historiallinen paikka. Suomalainen alppihiihto on käytännössä syntynyt siellä. Paikka on ollut pitkään laskusuhdanteessa, mutta nyt puhaltaa uudet tuulet. Uudet yrittäjät Petri Ilmarisen johdolla ovat laittaneet kehitykseen vauhtia ja…
Lue lisääÄäniohjauksesta puhutaan paljon, joten ryhdyimme tekoihin. Julkaisimme ensimmäisenä suomea puhuvan ääniohjauksen kaikkiin Upsellerin tekemiin botteihin ja chatteihin. Ratkaisu pohjautuu kehittyneeseen teknologiaan. Ääniohjaus toimii chatissä ja boteissa useimmilla kielillä, myös suomeksi! Gartner ennustaa, että 500 miljoonaa ihmistä tulee ostamaan tuotteita ja palveluita puhumalla Ai chatboteille. Puhetunnistus auttaa erityisesti mobiilikäyttöä, jolloin käyttäjän ei enää tarvitse näppäillä kirjoittaakseen viestiä, vaan voi puhua…
Lue lisääUpseller julkaisee kaikkiin ihmisen tekemiin myynti -chatteihin ja botteihin palautelomakkeen, jolla kerätään yleistä palautetta keskusteluista. Lomake aukeaa, kun keskustelu on päättymässä. Palautteessa kysytään tykkäsikö vai ei ja tarkempaa palautetta miksi. Tärkeä osa bottien ja chat-myynnin tekemistä on palautteiden pohjalta parantaminen. Palautetta kysytään myös yksittäisissä vastauksissa. Näin voidaan kohdentaa missä kohtaa onnistutaan erinomaisesti tai on kehitettävää.…
Lue lisää- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- Seuraava »
- 1
- 2
- Seuraava »