Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Tässä blogimme, ole hyvä!

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

25/08/2022

Kun valitaan chatin ja botin väliltä, on aloitettava liiketoiminnan haasteesta juuri nyt. Etsimmekö kasvun mahdollistajia vai poistammeko kasvun esteitä? Markkinointijohtaja puhelimen toisessa päässä halusi botin. Hän uskoi, että saisi sillä selvää parannusta liidikonversioon eli verkkosivuvierailijat muuttuisivat todennäköisemmin ostaviksi asiakkaiksi. Upselleriltä saa kyllä botin, joten aloimme yhdessä käydä hänen tilannettaan läpi. Verkkosivuvierailuja oli paljon, mikä oli…

Lue lisää

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

13/04/2022

  Kevätaurinko tuo mukanaan iloisia uutisia, kun voimme kertoa, että KTM Jonne Hirvonen on aloittanut 11.4. Upsellerin Growth Lead -roolissa. Jonne liittyy osaksi yrityksen johtoryhmää ja tulee ottamaan vastuulleen Upsellerin kasvutarinan viemisen seuraavalle tasolle.  Upseller on viimeisen viiden vuoden aikana käyneet verkossa yli miljoona myyntikeskustelua ja tuoneet asiakkaillemme yli 200 milj. € kauppaa. Tunnemme toimialan…

Lue lisää

Chatti vai botti?

10/03/2022

Kun valitaan chatin ja botin väliltä, on aloitettava liiketoiminnan haasteesta juuri nyt. Etsimmekö kasvun mahdollistajia vai poistammeko kasvun esteitä? Markkinointijohtaja puhelimen toisessa päässä halusi botin. Hän uskoi, että saisi sillä selvää parannusta liidikonversioon eli verkkosivuvierailijat muuttuisivat todennäköisemmin ostaviksi asiakkaiksi. Upselleriltä saa kyllä botin, joten aloimme yhdessä käydä hänen tilannettaan läpi. Verkkosivuvierailuja oli paljon, mikä oli…

Lue lisää

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

01/12/2021

Upseller Finland Oy on strategian mukaisesti eriyttänyt Upsy Shopping Helper -SaaS tuotteen omaksi yhtiökseen, minkä myötä yhtiön perustaja Juha Sulkakoski tulee siirtymään uuden perustetun yrityksen toimitusjohtajaksi ja Sampo Kallunki aloittaa Upsellerin toimitusjohtajana 15.12.2021. Kallunki tulee siirtymään tehtävään yrityksen operatiivisen johtajan paikalta, jossa hän ehti toimia kaksi vuotta. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus myynnin ja…

Lue lisää

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

01/03/2021

Huippusuoritus on 90-prosenttisesti perusasioita, mutta niiden perusteellinen oppiminen on 100-prosenttisesti motivaatiokysymys. Opin tämän urheiluaikoinani, mutta se pätee yhtä lailla SaaS-firman tiiminrakennukseen. Verkkokauppamaailmassa työmarkkinat käyvät tällä hetkellä kuumina. Väki liikkuu, palkkapyynnöt nousevat ja rekryäminen vie hurjasti aikaa. Tämä on hauskaa ja jännittävääkin, mutta isot virheet ovat koko ajan pienen arviointivirheen päässä. Vähän niin kuin lumilautailussa. Työntekijän…

Lue lisää

Comparing AI-Powered Chatbots and Traditional Button Bots: The Business Benefits

ChatGPT ja LLM-kyselyn tulokset

Mitä ajatella tekoälystä – henkilökohtaisia mietteitä ja tulevaisuuden kuvia

Jussi Takala aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Chatbot – jatkuva kehitys ja opettaminen

Chatbot vai keskusteleva AI chatbot

Datalla johtaminen ja chatbotit – 5 asiaa, mitä yrityksien pitäisi niistä tietää

Chatbot Day 2022 yhteenveto – 13 asiaa, mitä yritysten tulee tietää chatboteista

10 keinoa, miten hyödyntää WhatsAppia liiketoiminnassa

Kuinka suunnitella chatbot, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita?

Liidin laatu ratkaisee asiakashankinnan tuloksen

KTM Jonne Hirvonen aloittaa Upsellerin Growth Leadinä

Chatti vai botti?

Sampo Kallunki aloittaa Upseller Finland Oy:n toimitusjohtajana

Kuumilla työmarkkinoilla motivaatio on kultaa

Hissiliput ja palvelut myydään jatkossa Messengerissä AI chatbotilla

Upseller julkaisi ensimmäisenä suomea ymmärtävän ääniohjauksen myynti-chattiin ja AI chatboteille

Uusi palautelomake julkaistu – Asiakaspalaute kehittämisen ytimessä

UPONOR Noorabotti ratkaisee lattialämmityksen ongelmia

AI Chatbotit valtaavat asiakaspalvelun – mahdollisuus jopa 70% säästöihin

Tekoälyltä odotetaan miljoonien kustannussäästöt asiakaspalveluun

AI Demo: Kuinka tekoäly ja chatbot opetetaan

Upseller vahvistaa asiakkuuksien johtamista – Teemu Ceder liittyy tiimiin asiakkuuspäälliköksi

Näkymät vuodelle 2018: Tekoäly sotkee yritysten asiakaspalvelu- ja myyntistrategiat

Chatin lyhyt historia (ja tulevaisuus)

Miljoona euroa lisää myyntiä

Myynti ja asiakaspalvelu eivät elä ilman tekoälyä – Upsellerin AI Sales Chat -palvelussa ihminen ja kone ovat työpari

Upseller ja Lehto Group tuovat chatin osaksi rekrytointia – työsopimus 53 tunnissa chat-keskustelusta

Positiivinen asiakaskokemus alkaa henkilöstöstä

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

Liidejä myynnille, mutta miten?

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

Ohjaatko verkkosivustosi chat-palvelua tiedolla vai tunteella?