Skip to content

Blogi

Laitamme teknologian töihin.

Muut tarjoavat alustoja tai teknologiaa, me laitamme teknologian töihin puolestasi.

Myy ja palvele kellon ympäri yli kymmenessä digitaalisessa keskustelukanavassa. Ilman teknistä monimutkaisuutta, liiketoimintatarpeet edellä.

Miksi myyvä chat kuuluu monikanavaiseen markkinointistrategiaan

07/08/2017

Tyypillinen tilanne monissa yrityksissä tänä päivänä on, että inbound-markkinointi ei tuota toivottuja liidejä tai liidien laatu on heikko. Monikanavaisessa markkinointistrategiassa onkin tärkeää kiinnittää huomiota kolmeen perusasiaan – oikeiden asiakkaiden tavoittamiseen, tavoitettujen asiakkaiden konversioon liideiksi ja liidien jalostamiseen myynniksi. Chat-kanava tuo uuden ulottuvuuden konversion parantamiseen ja myynnin lisäämiseen.

Lue lisää

[CASE STUDY] Oikotie Työpaikat kasvattaa myyntiään aktiivisella chat-myynnillä

06/08/2017

Rekrytoinnin haasteet ovat tuttuja lähes kaikille yrityksille. Työnhakijan kannalta työpaikkojen etsiminen on tänä päivänä helpompaa kuin koskaan – työpaikat kun löytyy verkosta, eikä enää tarvitse odottaa paikallislehden sunnuntainumeroa selatakseen työpaikkoja. Oikeiden hakijoiden tavoittaminen omalla ilmoituksella saattaa kuitenkin olla haastava tehtävä. Erilaisia työnhakupalveluita on verkossa useita ja päätöksenteko, missä palvelussa kannattaa ilmoittaa, takkuaa. Ensi kertaa ilmoitusta…

Lue lisää

Liidejä myynnille, mutta miten?

08/06/2017

Mikä on myyntijohtajan tärkein tehtävä? Pitää huoli, että yrityksen kassaan ropisee euroja. Tätä tuskin kukaan lähtee kiistämään. Miten siinä voi parhaiten onnistua, siitä puolestaan voidaan olla hyvinkin montaa mieltä. Keinovalikoima on lähestulkoon yhtä laaja, kuin mitä on olemassa myyntijohtajiakin. Yksi asia on kuitenkin varma – jostain tulee saada myyntiliidejä, jotta myyntiä voidaan tehdä.

Lue lisää

Chat verkkosivuille – miksi ja miten?

15/05/2017

Verkkosivujen live chat yleistyy tällä hetkellä kovaa vauhtia, kun yhä useammat yritykset ottavat sen käyttöönsä. Yhä useammin verkossa surffaillessa yritysten verkkosivuilla tulee vastaan chat-ikkuna, missä toivotetaan hyvää päivää ja kysytään iloisesti, kuinka voidaan olla avuksi. Yhä useammat meistä ovat chattiin jotain joskus kirjoittaneetkin. Mitä sitten tulisi tietää, kun olet investoimassa chat-kanavaan?

Lue lisää

Sampo Kallunki johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia – luvassa lisää rekrytointeja

28/04/2017

Sampo Kallunki on palkattu johtamaan Upseller Finland Oy:n myyntiä ja markkinointia, samalla hänet on kutsuttu yhtiön osakkaaksi. Aikaisemmin Sampo on toiminut Abloy Oy:ssä, jossa hän vastasi yhtiön markkinoinnista. – Upseller on ainutlaatuinen yritys, joka on mullistamassa tavan tehdä myyntiä verkkosivuilla. Analytiikan ja optimoinnin yhdistäminen ensiluokkaiseen myyntiosaamiseen on kansainvälisestikin vielä harvinaista. Kallungin mukaan Online Chat -palvelut…

Lue lisää