Customer Success Manager

Chatbotit ja tekoäly mullistavat asiakaskokemusta parhaillaan hurjaa vauhtia. Haluatko sinä olla sen muutoksen etulinjassa?

Meidän porukassa se on mahdollista. Haemme tällä hetkellä asiakkuustiimiimme Asiakkuuspäällikköä/tiimivetäjää tittelillä

Customer Success Manager

Asiakkuustiimin avainhenkilönä vastaat nimetyistä asiakkuuksista, toimit palvelutiimin esimiehenä ja vastaat operatiivisesta palvelutuotannosta asiakkaille. Pyrit määrätietoisesti kehittämään asiakkuuksia ja tuottamaan arvoa asiakkaille.

Saat hoidettavaksi joukon nimekkäitä asiakkaita ja pääset johtamaan huipputekijöistä koostuvaa tiimiä. Tehtävä ei ole mikään tavanomainen asiakaspäällikön homma, vaan se tarjoaa monipuolisen roolin, jossa korostuu asiakkaiden konsultointi ja henkilöstön valmentaminen.

Odotamme että:

  • Asiakaskokemus ja sen kehittäminen on sinulla lähellä sydäntä
  • Sinulla on kokemusta asiakkuuksien hoitamisesta tai myyntityöstä
  • Olet diginatiivi ja ajan tasalla siitä, mitä verkossa tapahtuu
  • Omaat näkemystä ja kokemusta myynnistä ja markkinoinnista digitaalisessa ympäristössä
  • Ymmärrät maailman menosta ja bisneksestä
  • Omaksut nopeasti uusia asioita
  • Kykenet itsenäiseen työskentelyyn
  • Esimieskokemus katsotaan eduksi

Lähetä hakemuksesi 12.7. mennessä osoitteella sampo.kallunki@upseller.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Sampo Kallunki +358 400 993310.

Upseller Finland Oy on markkinoiden johtava AI Chatbotteja sekä chat-myyntiä palveluna tarjoava yritys.

Suunnittelemme, toteutamme ja opetamme AI chatbotteja, joilla asiakkaamme voivat parantaa asiakaskokemustaan ja tehostaa asiakaspalveluaan jopa 70%. Tuomme verkkosivuille chatin kautta myös markkinoiden parhaat myyjät, sillä ihminen on korvaamaton kun kauppaa klousataan.

Tarjoamme palveluamme jo nyt kansainvälisille asiakkaille, ja kasvamme vauhdilla sekä Suomessa että ulkomailla.