Chatbot kääntää verkkosivusi myyntikoneistoksi, liidien kerääjäksi ja timanttiseksi asiakaspalvelijaksi

Osaako tekoäly aidosti vastata asiakkaiden kysymyksiin? Kyllä osaa ja paljon enemmänkin. Upsellerin chatbot osaa sen lisäksi myös inspiroida, palvella, keskustella, kysyä, myydä ja markkinoida puolestasi. Unohda siis kaikki, mitä luulit tietäväsi chatboteista. Räätälöimme verkkosivustollesi parhaan mahdollisen ratkaisun kun tiedämme, ketä asiakkaasi ovat, kuinka heidän polkunsa verkkosivuilla kulkee, millaisia eri skenaarioita asiakkaalla voi olla ja mikä on toivottu lopputulos. Kun me analysoimme, räätälöimme, opetamme, kehitämme ja optimoimme bottia, sinä voit keskittyä nauttimaan ja keräämään kasvun hedelmät.

3 syytä, miksi Upsellerin chatbot -ratkaisut ovat ylivertaisia.

1. Markkinoiden parhaat chatbot teknologiat

Toteutamme markkinoiden toimivimmat chatbot-ratkaisut niin pieneen kuin suureen tarpeeseen aina yksittäisistä painikeboteista kokonaisvaltaisiin enterprise -toteutuksiin. Emme ole lukkiutuneita yhteen teknologiaan, vaan käytössämme on laaja valikoima parhaiksi havaittuja työkaluja, kuten Googlen luonnollista kieltä ymmärtävä tekoäly ja giosg.comin Interaction Builder. Bottimme jalkautuvat ketterästi myös esim. Facebook Messengerin ja WhatsAppin puolelle.

2. Chatbot asiantuntijat palveluksessasi

Suunnittelemme, toteutamme ja tuomme botin aina osaksi yrityksen toimivia prosesseja. Räätälöimme ratkaisun sen mukaan, mitä viestiä asiakkaalle kannattaa missäkin kohtaa asiointia näyttää. Upsellerin kokeneet bottikehittäjät seuraavat bottien toimivuutta päivittäin - räätälöimme, teemme A/B-testausta, optimoimme, analysoimme ja koulutamme sivustolla olevia botteja, jotta ne toimivat parhaalla mahdollisella tavalla ja tuovat sinulle tuloksia.

3. Aidosti asiakaskeskeinen ratkaisu

Tiesitkö, että botteja on monenlaisia? Samaa bottia ei kannata laittaa jokaiselle sivulle. Kun luotat Upselleriin, räätälöimme oikeat ratkaisut asiakkaan polun varrelle aina navigointibotista UKK-bottiin ja liidibotista ajanvarausbottiin saakka. Käytössämme on rikkaimmat elementit, toimivat prosessit ja timanttinen tiimi, jonka avulla voimme luoda sisällöllisesti ja teknisesti yrityksesi näköiset ja eri kohderyhmiä ensiluokkaisesti palvevan botin.

Muutama esimerkki siitä, mihin Upsellerin chatbot pystyy:

BOTTI YMMÄRTÄÄ
Luonnollisen kielen tunnistava tekoäly

chat1_placeholder

VISUAALISUUS
Kuvat ja kuvakarusellit

chat2_placeholder

NOPEUS ON VALTTIMME
Quick reply -vastaukset

chat3_placeholder

PALVELEMME ASIAKASTA
Integraatiot taustajärjestelmiin

chat4_placeholder

Näin se toimii, kokeile itse!

Enemmän kuin tekninen sovellus. Vastaamme chatbot-ratkaisun koko elinkaaresta verkkosivuillasi

1. ALOITUS

Määritämme yhteistyön tavoitteet ja mittarit sekä chatbotin käyttötapaukset ja laajuuden.

2. ANALYSOINTI

Analysoimme lähtötilanteen käytettävissä olevan datan pohjalta ja tarvittaessa hankimme lisää dataa avainhenkilö- ja asiakashaastattelujen kautta.

3. SUUNNITTELU

Suunnittelemme palvelun rakenteen ja loppukäyttäjän palvelukokemuksen vastaamaan organisaation tavoitteita. Luomme ensimmäiset demot toteutuksesta asiakkaan nähtäväksi.

4. TOTEUTUS

Rakennamme suunnitellun mukaisen toteutuksen, teemme käyttötestauksen ja julkaisemme chatbotin valituissa kanavissa, kuten asiakkaan verkkosivuilla tai Facebook Messengerissä.

5. OPEROINTI

Ylläpidämme ja operoimme palvelua yhdessä sovitun mallin mukaisesti. Vastaamme, että palvelu on asiakkaiden käytettävissä 24/7.

6. JATKUVA KEHITYS

Analysoimme chatbotin osaamista ja toimivuutta, sekä myynnin, asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittymistä. Keräämme asiakaspalautetta ja kehitämme chatbotin toimintaa jatkuvasti dataan perustuen.

UPSELLER - Kun me luomme kasvua, sinä voit keskittyä keräämään sen hedelmät.

Ota yhteyttä:
Upseller Finland Oy
Lemuntie 3-5,
00510 Helsinki
+358 40 559 7566