Live chat - yrityksen tärkein myynti- ja asiakaspalvelukanava verkossa

Mitä jos vapauttaisit yrityksesi resursseja chatin päivystyksestä muuhun työhön ja voisit samalla varmistua siitä, että verkkosivuillasi chatin ammattilainen palvelee asiakkaitasi ensiluokkaisesti?

Upsellerin live chat -palvelut ovat ennen kaikkea virtuaalinen myyjä, markkinoija ja asiakaspalvelija verkkosivuillasi. Chatbotit tarjoavat nopeita vastauksia yksinkertaisissa asioissa, mutta kun ihmistä tarvitaan, timanttinen asiantuntija- tiimimme on valmiina keskustelemaan, palvelemaan, inspiroimaan ja tekemään kauppaa asiakkaidesi kanssa.

3 syytä, miksi onnistut Upsellerin Live Chatin avulla

1. Kaiken takana ovat chatin ammattilaiset

Ei ole samantekevää, kuka asiakkaallesi chatissa vastaa. Me Upsellerillä olemme ennen kaikkea keskustelun asiantuntijoita ja kokeneita tekijöitä alalla kuin alalla. Jokainen myyjä koulutetaan huolellisesti, jotta osaamme paitsi vastata chatissa asiakkaasi kysymykseen, ennen kaikkea viedä keskustelua eteenpäin, kysyä, inspiroida, myydä ja palvella ensiluokkaisesti heitä ostopolun varrella. Tarvittaessa ohjaamme asiakkaan omalle tiimillesi jatkamaan keskustelua ja koulutamme myös teidän omat henkilöt hoitamaan chattiä.

2. Vastaamme aina 10 sekunnissa

Käyttämämme teknologia ja yhteen hiileen puhaltava tiimi mahdollistavat sen, että vastaamme jokaiseen chat-keskusteluun aina 10 sekunnin kuluessa. Asiakkaasi ei siis joudu Upsellerin chatissa koskaan jonottamaan tai odottamaan vuoroaan, vaan saa vastauksia, ideoita, palvelua ja ratkaisuja salamannopeasti. Nopeus ei kuitenkaan vähennä laatua - päinvastoin. Tekoäly tarjoaa nopeasti vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, jotta asiantuntijamme voivat keskittyä tarkemmin niihin keskusteluihin, joissa ihmistä tarvitaan.

3. Timanttista palvelua asiakkaillesi

Loppukäyttäjistä yli 90% ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Tiimimme saa erityisen hyvää palautetta nopeasta, ystävällisestä ja asiantuntevasta palvelusta. Koulutamme jokaisen myyjän niin hyvin, että he osaavat takuulla palvella asiakkaitasi erinomaisesti. Olemme paljon enemmän kuin vain ulkoistuspalvelu ja siksi kehotammekin unohtamaan kaiken, mitä luulit tietäväsi chatista. Upseller on alansa edelläkävijä ja vuosien kokemuksella olemme löytäneet parhaat työkalut, toimintamallit ja tiimin, joiden avulla autamme yritystäsi kasvamaan kannattavasti. Ja sinä voit keskittyä keräämään kasvun hedelmät.

Näin live-chat -palvelu toimii. Käyttöönotto jopa 5:ssä työpäivässä!

1. ALOITUS

Määritämme yhteistyölle tavoitteet ja mittarit, sekä sovimme miten myyntiä ja asiakaspalvelua hoidetaan chatissä.

2. SUUNNITTELU

Suunnittelemme palvelun rakenteen ja asiakkaiden palvelukokemuksen vastaamaan organisaation tavoitteita. 

3. KOULUTUS

Upsellerin chat-henkilöt koulutetaan tehtävään. Koulutuksessa käydään läpi mm. yrityksen toimiala, yritys ja sen tuotteet ja palvelut, sekä yrityksen myynnin ja asiakaspalvelun prosessit ja toimintamallit.

4. TEKNINEN KÄYTTÖÖNOTTO

Vastaamme palvelun teknisestä käyttöönotosta ja optimoinnista haluttuihin palvelukanaviin.

5. GO-LIVE

Toteutamme live chat -palvelun julkaisun ja käytön aloituksen halutuissa kanavissa, kuten verkkosivuilla, portaaleissa, Facebook Messengerissä tai WhatsAppissä sovitun aikataulun mukaisesti.

6. OPEROINTI JA JATKUVA KEHITYS

Palvelua operoidaan yhdessä sovitun mallin mukaisesti. Analysoimme palvelun laatua sekä myynnin, asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittymistä. Kehitämme omaa toimintaamme jatkuvasti ja tuomme esiin kehitysideoita jotta asiakas voi myös kehittää omaa toimintaansa.

UPSELLER - Kun me luomme kasvua, sinä voit keskittyä keräämään sen hedelmät.

Ota yhteyttä:
Upseller Finland Oy
Lemuntie 3-5,
00510 Helsinki
+358 40 559 7566