Oletko kiinnostunut Customer Success avainroolista verkkkokaupan SaaS-ratkaisun parissa? 

Verkkokaupoille suunnattu UPSY Shopping Helper edustaa nousevaa tuotekategoriaa verkkokauppamarkkinassa, ja me olemme askeleen edellä: Tuote on viety markkinaan ja olemme valmiita kasvuun. Tarjoamme avainroolin vakavaraisessa kasvuyhtiössä ja mahdollisuuden päästä rakentamaan Customer Success -toimintoja alusta alkaen.

Upseller on pian 6 vuotias, kannattava kasvuyritys. Missiomme on auttaa keskisuuria verkkokauppoja myynnin kasvattamisessa. Poikkeusaikanakin painamme kaasua, sillä  liiketoimintamme perustuu asiakkaidemme myynnin kasvattamiseen verkossa. Olemme 20 hengen organisaatio ja joukkoomme mahtuu niin myyjiä, koodareita kuin asiakkuuksien kehittämisen ammattilaisia. Meitä yhdistää intohimo myyntiin ja kasvuun - 6 vuoden aikana olemme tehneet asiakkaillemme yli 200 M euron edestä lisämyyntiä digitaalisissa kanavissa.

Erikoisosaamistamme on verkkokauppojen myynnin kasvattaminen älykkään myyntiapurin, UPSY Shopping Helperin avulla. UPSY auttaa kuluttajaa löytämään sopivan tuotteen, kertoo lisätietoja tuotteesta,  auttaa yleisimmissä asiakaspalvelukysymyksissä sekä tarjoaa vaihtoehtoisia tuotesuosituksia. UPSY inspiroi ja auttaa kuluttajaa ostopolulla - UPSY tuo kivijalkaliikkeistä tutun henkilökohtaisen myynnin psykologian verkkoon.

Kurkkaa tästä mistä UPSY Shopping Helperissä on kyse.

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden liittyä mukaan alkuvaiheessa ja lähteä kehittämään Upsy tuoteperheen Customer Success -funktiota.
  • Mahdollisuuden edetä nopeastikin esimiestehtäviin - Upsy tuoteperheen Customer Success -organisaatio rakennetaan sinun ympärillesi. 
  • Vastuullisen avainroolin Success -tiimissä. Vastaat Upsy -ratkaisujen käyttöönotoista, asiakassuhteista ja asiakkuuksien jatkuvuudesta.
  • Tilaisuuden olla mukana UPSY Shopping Helper -tuotteen jatkokehityksessä. Sinulla on aktiivinen rooli asiakkaiden tarpeiden ymmärryksessä ja palauteen keräämisessä kentältä.
  • Hauskan ja nuorekkaan työyhteisön.
  • Upseller on vakavarainen yhtiö  - kasvamme poikkeusoloista huolimatta verkkokauppamarkkinassa.

Toivomme sinulta:

  • Nautit asiakastyöstä ja ymmärrät asiakkaan bisnestä.
  • Aiempaa kokemusta SaaS-liiketoiminnan Customer Success -tehtävistä, B2B myynnistä tai avainasiakas hallinnasta. 
  • Ymmärrät SaaS-tuotteiden käyttöönottoprosesseja ja osaat kehittää niitä
  • Osaat kommunikoida sujuvasti sekä asiakkaiden että yrityksen sisäisten sidosryhmien kanssa sekä suomeksi että englanniksi.
  • Olet taitava ottamaan palautetta vastaan, ja antamaan sitä muille.
  • Motivoidut toisten auttamisesta ja kehittämisestä - uratavoitteenasi on esimiesrooli.
  • Tuuletat yhtä kovaa omille, kuin tiiminkin tuloksille!
  • Inspiroit työkavereita ja asiakkaita - jäät mieleen. Sinussa on sitä jotain 🙂

Tehtävässä on eduksi myös:

  • Korkeakoulututkinto
  • Aikaisempi työkokemus tai tietotaito verkkokauppa-alasta
  • Kansainvälinen työkokemus

Emme odota, että täytät kaikki yllä mainitut kriteerit. Etsimme ennen kaikkea ylläkuvatuilla motivaatiotekijöillä varustettua  työkaveria - sopivaa fittiä meidän porukkaan. Kokemuksesta nimittäin tiedämme, että menestyvässä myyntitiimissä on hyvä yhteishenki ja meininki. Toivomme, että saamme sinusta aidon vaikutelman omana itsenäsi!

Lisätietoa tehtävästä antaa Sampo Kallunki sampo.kallunki@upseller.fi / 0400-993310.

Kiinnostuitko? Lähetä meille cv:si ja hakemuskirje 29.1.2020 mennessä sähköpostitse osoitteeseen sampo.kallunki@upseller.fi, otsikolla “Upsy CS Manager”.